Po wielu miesiącach poszukiwań wreszcie udało mi się kupić egzemplarz który mogę Wam zaprezentować poniżej:-)
Wiec od początku, szukałem M-ki w kolorze Carbonschwarz bądź Silver Gray bez żadnych modyfikacji, oczywiście w idealnym stanie.
Rok produkcji oraz przebieg nie miał dla mnie większego znaczenia, priorytetem był stan samochodu oraz pełna dokumentacja.
Niestety początki poszukiwań nie napawały optymizmem. Zwiedziłem cały nasz piękny kraj oglądając w sumie 8 sztuk M3 E46, żadna nie spełniała moich oczekiwań.
W związku z tym padł pomysł na zakup za granicą. Wiedziałem że dobre sztuki znajdują się za naszą zachodnia granicą aczkolwiek, wyjazd do DE odpadał ze względu na ograniczony budżet. No i tak, za namową znajomego zacząłem rozważać to co normalnie nie przyszło by mi do głowy czyli...zakup M3-ki z UK. I tu znowu powrót do forumowej lektury, wertowanie tematów, gdzie przełożyć itd.,itp...
Minęło kilka tygodni i w moim garażu znalazła się wymarzona M3 Carbonschwarc w manualu...no prawie wymarzona, puki co z kiera znajdowała się po niewłaściwej stronie;-)
Mimo iż rocznik 08.2001, M-ka wyglądała bardzo dobrze. Lakier w dobrej kondycji, sprawdzaliśmy czujnikiem każdy element, wszystko fabryka. Wnętrze doskonale utrzymane...
Przeszliśmy do sprawdzenia mechaniki, i tu też miłe zaskoczenie, wszystkie plastiki na miejscu, zero wycieków, silnik suchy, mocowanie dyfra bez zastrzeżeń.
Otrzymałem też komplet dokumentów, książka serwisowa była prowadzona do końca, przeglądy MOT oraz cały segregator faktur ma kązdą, nawet najmniejsza wymianę, naprawę + wydruk historii serwisowej z BMW.
Jeszcze w wersji UK:


Przekładka:
Ponieważ zależało mi na tym żeby M3ka była w maksymalnym stopniu doprowadzona do ,,prawidłowej'' wersji wybór specjalisty od przekładki padł na ,,Doktora'' Wronę(pozdr. Krzychu).
90% części została zakupiona w BMW store i tu powiem Wam szczerze, jeśli ktoś pisze że przekładka M3e46 na ori częściach to koszt 8000-9000 PLN...ma zepsuty kalkulator;-)
Przekładka trwała trochę ponad 2 tygodnie po czym odebrałem swoją ,,naprawioną'' M3-kę i z ,,bananem'' na twarzy oddaliłem się do swojego miejsca zamieszkania(trasa 400km).
Po powrocie wymieniłem w M-ce następujące rzeczy:
- Oleje wraz z filtrami
Wybór padł na Millers CFS 10w60 NT oraz filtry Hengst
URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3 ... 3dd0d.html]

- Klocki Hamulcowe ATE
W międzyczasie wyszło kilka drobnych spraw:
Lekko blokowało prawą tarcze ham. przód. Okazało się że tłoczek na zacisku był skorodowany.
Wymieniłem na nowy...

Załapałem się też na Spota w Katowicach:


W najbliższym czasie prześlę nowe fotki:)
Foto Michała:
